Swaziland - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Will Smits - WaarBenJij.nu Swaziland - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Will Smits - WaarBenJij.nu

Swaziland

Door: Will smits

Blijf op de hoogte en volg Will

08 September 2014 | Nederland, Tilburg

Gisteren is WiFi niet gelukt. Wild drive in Krugerpark. Veel dieren gezien, olifanten, zebra, giraffe, buffels, luipaard en nog veel anderen. Overnacht in logde. Iedere avond Braai. Een soort barbecue. Vroeg in bed, want om 18.00 uur is het aardedonker. Ook om 06.15 wakeup call en op pad. Vandaag glasfabriek bezichtigd
Het over de grens van Zuid Afrika naar Swasiland moest te voet. Alleen je paspoort in je hand, dan half uur voor je door mocht. Veel armoe onderweg, alleen de hoofdstad heeft flats en industrie. In het wildpark waar we nu zijn lopen de dieren rond de hutjes. Vanbuiten rond, helemaal van riet. Vanbinnen best leuk ingericht. Ook een douche en toilet. Ik moet bijna op mijn knieën naar binnen, zo'n klein deurtje is het. Morgen gaan we naar een dorpje, waar de mensen nog in traditionele klederdracht lopen. Ben benieuwd. Ik doe zoveel indrukken op, dat ik het vergeet als ik het niet opschrijf. Ik ben bang dat het 2e verslag niet is aangekomen. WiFi is hier bijna niet mogelijk in het binnenland.

  • 08 September 2014 - 20:29

    Anne:

    Hoi Will Leuk dat je zo aan het genieten bent en veel indrukken op doet Je verslagen zijn erg leuk zo geniet ik er ook van... Gr Anne

  • 08 September 2014 - 23:23

    Lia Verbunt:

    Hartstikke fijn voor je Will dat je al zoveel hebt gezien en beleefd,elke dag
    staat weer bol van de nieuwe indrukken die je op doet.
    Ik kijk al uit naar je mooie foto"s en live verslag.
    Blijf lekker genieten, groetjes Lia.

  • 09 September 2014 - 16:32

    Peutje Van Buul:

    Hoi Will , lekker genieten daar , ik volg je op de voet.
    Heb je ook een beetje knap weer ?
    Liefs , groetjes Peutje.

  • 09 September 2014 - 16:38

    Wies Van Der Mierden:

    Hoi lieve mamsie,
    fijn dat alles goed gaat en dat je flink aan het genieten bent.
    ik kijk weer uit naar je nieuwe reisverslag.
    take care,
    dikke kus van ons allen, Wies.

  • 09 September 2014 - 20:50

    Dré En Angela:

    Ha die Will, vandaag pas de kans gehad om te antwoorden, fijn zeg dat je 't zo naar je zin hebt, heb je al veel mooie foto's kunnen maken ? hoe is de temperatuur daar nu ? kijk je wel 'n beetje uit dat je je lieve hoofdje niet stoot met al die kleine deurtjes. Lijkt me wel spannend met al die beesten hoor.
    Leuk verslag trouwens, veel plezier hè..........knuffel van je buurtjes !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

meetthebigfive

Rondreis met Fox vacanties. Aankomst in Johannesburg met als eindpunt Kaapstad.

Recente Reisverslagen:

22 September 2014

Kaapstad

19 September 2014

Oudshoorn

18 September 2014

Knysna

16 September 2014

Port Elisabeth

14 September 2014

Port louis
Will

Reis zuid Afrika

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 2858

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 September 2014 - 25 September 2014

meetthebigfive

Landen bezocht: