Durban - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Will Smits - WaarBenJij.nu Durban - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Will Smits - WaarBenJij.nu

Durban

Door: Will smits

Blijf op de hoogte en volg Will

11 September 2014 | Nederland, Tilburg

Vanmorgen bij het ontbijt kwam ineens een zebra de eetzaal in. Het personeel vond het niet leuk maar wij wel. Om 08.00 uur weer in de bus naar het Lucia meer waar we op een katamaran op zoek gingen naar krokodillen en nijlpaarden. Nou we hebben er heel veel gezien. Wat een kolossen zijn het. Na 2 uur varen het stadje in waar we heerlijk konden lunchen. Lekker calamares gegeten. Weer de bus in op weg naar Durban, een grote stad aan de Indische oceaan. Erg hoge golven, een mooi gezicht. Het hotel is 10 etages hoog, prachtige kamer met uitzicht op de oceaan. Onze gids hert Paul. Zijn opa kwam uit Nederland. Hij praat Afrikaans, een leuke taal met veel Nederlandse woorden, alleen maken ze een werkwoord enzo niet af. De groep is heel divers, erg leuke en minder leuke erbij. Morgen bezoek aan botanische tuinen, stadstour in Durban , bezoek aan grote markt en dan naar een ander hotel waar we 2 nachten blijven. Groetjes aan iedereen, tot de volgende keer.

• 11 September 2014 - 21:22

Lia Verbunt:

Hartstikke leuk en interessant zijn de verslagen van je reis.
    Wat zal jij een tijd nodig hebben om alles te verwerken
    en weer een beetje uit te rusten. Ik wens je nog een hele
    fijne voortzetting van je vakantie. dikke kus vanuit tilburg
    voor jou.

• 11 September 2014 - 21:51

Dré En Angela.:

Hoi Will, wat gezellig allemaal zeg en dan morgen naar de markt, die zal wel 'n tikkie anders zijn dan hier op "den besterd " lijkt me ook wel tof, slapen in een lux hotel, trouwens je hebt de groeten van de "boulers" tot het volgende verslag maar weer XXX Dré en Angela.

• 12 September 2014 - 11:03

Beppie Koks :

Hoi lieve Will,
    Ik denk dat je de mails niet hebt ontvangen! Die ik eerder heb verstuurd.
    Will hebben jullie in Pretoria ook die mooie jacarandabomen gezien.
    Het is elke dag vroeg op he, maar dan zie je ook wat.
    Ben je ook al bij God's window geweest? Daar heb je prachtige uitkijk over het
    blijde Canyon zo mooi.
    Swaziland is ook wel apart, geniet ervan .
    Heel indrukwekkend allemaal he,
    Lieve groetjes Berry Bep, xxxx

• 13 September 2014 - 17:51

Pascale:

Hi Lieve mam, fijn om je verhalen te lezen! Wat een geweldige bestemmingen doe je aan, ben benieuwd naar alle foto's. Geniet nog lekker xx