Port louis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Will Smits - WaarBenJij.nu Port louis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Will Smits - WaarBenJij.nu

Port louis

Door: Will

Blijf op de hoogte en volg Will

14 September 2014 | Nederland, Tilburg

Wat een dag gisteren. Naar Lesotho, een koninkrijk in Zuid Afrika. Was eerst niet zeker dat we er in mochten, er was een opstand, maar gelukkig niet aan onze kant. In jeeps gingen we naar de Sani pass, over zandwegen met grote keien, haarspeldbochten naar een hoogte van 2874 meter. We hebben gratis Afrikaanse massage gehad volgens onze Raider, zo door elkaar gerammeld. We hebben daar een dorpje bezocht en in een hutje uitleg gehad. Het is een heel arm land, leven in hutjes mrt dak van stro en gedroogde koeienpoep. Dat was wel te ruiken. Lunchen deden we in de hoogst gelegen pub van Zuid Afrika. Echte Afrikaanse kost. Weer 4 stempels erbij in mijn paspoort. Naar beneden was erg spannend, vooral omdat ik voorin zat. Dat wilde niemand anders. Prachtige foto's gemaakt van de bergen.
Vanmorgen weer 06.15 uur op en na een 550 km. En niet over mooie wegen in het hotel aan de Indische oceaan., allemaal huisjes. Erg leuk. Morgen een vrije dag, gelukkig. Heel veel liefs van mij.

• 14 September 2014 - 19:45

Lia Verbunt:

Hoi Will , wat een reis het lijkt mij ontzettend vermoeiend
    als ik het zo lees, aan een rustdag heb je niet genoeg, las
    maar een hele week in als je terug bent.
    Alles gezellig in de groep waar je mee op vakantie bent?
    Nog hele mooie dagen en dingen te bekijken, lief Lia.

• 14 September 2014 - 20:22

Sophie Manouk En Thomas :

Hoooi oma,

We vinden het leuk om je verslagen te lezen en dat je erg geniet van de reis.
    Hier zijn we druk met school, sporten en alle andere dagelijkse dingen.
    Geniet van de dingen die er nog zullen komen en we kijken er naar uit om je verhalen van Afrika te horen.

Dikke kus van ons

• 14 September 2014 - 20:31

Wies:

In Port LOUIS, wat fijn om in een stadje
    Met de naam van ons pap te zijn.
    = dubbel genieten en een beetje mijmeren
    Xx wies.

• 15 September 2014 - 10:41

Beppiekoks :

Lieve Will,

Dus een dag in Port Louis geweest , een slechte weg goed dat je geen rugklachten hebt
    Was het wel de moeite waard, lekker laten masseren een dag rust heb je echt wel nodig.
    Deze dag weer met volle moed genieten!
    Heb je de tuinroute al gehad , en hoe is het weer?
    Geniet ervan ,

• 15 September 2014 - 22:23

Ria:

Lieve zus,
    Dat was dus geen massage met een happy-ending! Al weer een avontuurtje erbij, zo voorin in de jeep. Ik ben erg benieuwd straks naar je vele foto's, dat wordt een dik boek. Fijn dat je vandaag een rustdag hebt; is ook wel nodig om alles te verwerken en te noteren. Geniet de komende dagen en laat je verrassen! lieve groet, Ria