Nmpondo - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Will Smits - WaarBenJij.nu Nmpondo - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Will Smits - WaarBenJij.nu

Nmpondo

Door: Will

Blijf op de hoogte en volg Will

09 September 2014 | Nederland, Tilburg

Wer een lange dag vandaag. Goed geslapen in de hut, al stonk het erg naar stro. Eerst toevoegt Nasr een Zulu dorp waar wegwerken ontvangen door het dorpshoofd in klederdracht. Ook de kindjes waren verkleed. Er werd gedanst en gezongen en ook wij moesten meedoen, ik had allerlei spulletjes voor de kindjes meegenomen, zoals ballonnen en stickers. Daarna met de bus naar een kaardenfabriek en de lunch. Daarna weer in de bus richting zuid Afrika via grens van Mozambique en Natal naar een Lodge, super luxe. Vanavond wer een Braai gegeten. Weer op tijd naar bed want om 06.15 weer wake up call voor een wild drive, op zoek naar de witte neushoorn, heel zeldzaam. Ik geniet enorm en kan alles indrukken nauwelijks verwerken. Liefs en dikke kus van mij.