Port Elisabeth - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Will Smits - WaarBenJij.nu Port Elisabeth - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Will Smits - WaarBenJij.nu

Port Elisabeth

Door: Will

Blijf op de hoogte en volg Will

16 September 2014 | Nederland, Tilburg

Heerlijk zo'n dagje rust. Een erg gezellig hotel met huisjes in een mooie tuin met zwembad. Je kon zo dor de tuin naar het strand lopen van de Indische oceaan. Mooi zandstranden met heel andere schelpen dan bi ons. Na het ontbijt een lange strandwandeling gemaakt en veel foto's genomen. Het was ook nog steeds moi zonig wer al is het niet meer zo warm als in het Krugerpark. In een luie stoel lekker gelezen. Om 5 uur met een bot een tocht gemaakt door een lagune. Heel mooie panten en bomen langs de kant. Na weer een echte Braai, dit keer met veel vis, wer op tijd naar bed want om 6.00 uur weer wake up call en om 8 ur de bus in voor een lange rit naar Port Elisabeth. Onderweg het Observatorium in Grahamstown bezocht en om half6 kwamen we aan in het hotel in Port Elisabeth. Dat is een grote zeehaven. Het hotel lgt aan de boulevard en erg gehorig door het verkeer. Nu gaan we een restaurant opzoeken. Morgen iets later vertrek, om half 9. Groetjes en tot horens.

• 16 September 2014 - 19:19

Anne Van De Sande:

Hoi Will Kom net thuis van de golfbaan waar natuurlijk veel dames vragen hoe dat het met je gaat. En dan kan ik wat vertellen maar....... nooit zoveel als jij dat straks kunt. Prachtig wat je allemaal mee maakt We gaan straks wel heeeeel lang lunchen want je komt niet uit verteld ..\\\\\groet en kus Anne

• 16 September 2014 - 21:28

Dré En Angela:

Hoi Will, sorry dat ik 'n beetje laat reageer, druk gehad! wat 'n spannende dingen maak je toch mee zeg, je komt straks adem tekort om alles te vertellen ! ik probeer me voor te stellen hoe het daar is maar dat gaat natuurlijk niet, ik ben zóóó benieuwd naar je foto's. Je krijgt veel groetjes van 't boulclubke, ik denk dat je aan 1 rustdag niet genoeg hebt wel ? nou lieve buuf, nog veel plezier hoor en tot mail's maar weer......... XX van Dré en Angela.

• 17 September 2014 - 12:27

Beppie :

Hoi Will,
    Geniet in Port Elizabeth ,misschien zitten jullie ook wel in Hotel Protea, gaan jullie ook naar township heel indrukwekkend New Brighton, savonds op tijd naar bed heb je wel nodig he,
    Op naar de hangendebrug over de Storms Rivie, denk ik heb je leuk gezelschap ? Lieve groetjes Berry Bep,

• 17 September 2014 - 17:40

Rene:

zo te lezen geniet je wel.
    Wel erg vermoeiend... maar dat gaat wel weer over.
    Zijn benieuwd naar de foto's
    Geniet er van enne........
    take care !!
    Liefs Ellen en René